papper och pennna!

hej kääääre blogg! :D haha, alltså jag kan inte vara seriös nu.  Jag ser issa i webben så det är nog därför. Och hon ser mej, oh gud, vi är så söta tsm! <3<3<33 haha, närå :D
men men. Jag har en lapp som jag skrev i måndags, där det stod saker jag kom på. Hm, den är förvånande kort.. haha, nä men det står saker. Jag vet inte vad, lite allt möjligt. Typ saker man kan blogga om.. men det är ju så, när man går och lägger sej. När man liksom precis håller på att somna så blir man värsta Einstarn eller vad stackarn med liten smart hjärna heter.. men man kommer liksom på allting då, och därför så har jag ett papper bredviv sängen där jag skriver ner lite smått & gott :)
Alltså jag älskar ju vinter, ibland alltså. För det mesta, jag tänker inte på nåt annat än det nästan nu! Men liksom, det är en nackdel.. skornaaaaaaaaaaa! Alltså jag har köpt vinterskor, sånna där lek skor som man har när man ska ut & åka pulka, bygga snöhus och så, men man vill ju ha ett "mellanting" också, mellan lekskor & tennis dojjor alltså. Men jag vill gå med ina nike skor jämt! buhu.. men jag letade efter nå stövlar men det finns inte sånna som jag vill ha.. för det är sånna som jag har kokat upp i min egen skalle. Men.. det är väll nåra med raketer där bak, som gör så att man skjuts fram. Också blinkar dom när man går, och har en massa olika läten och så. Men det kanske inte finns nå skor som dessutom har inbyggda element.. buhu..
Alltså dessutom så klarar jag inte av bläckpennor. Jag bara måste skriva när man har sånna i närheten!! Alltså liksom skriva på mej själv... nu så har jag tvättat bort allt deprimerande och odeprimerande som har stått. Nu står det bara "LINDA. =D KW IS THA BEST! ****" alltså det är så det står, inte rakt över sådär liksom men ändå. Och stjärnorna (**) är inte nåt hemligt tecken för nån människa eller så, det är bara nåra stjärnor som jag har ritat. Nu kan jag inte komma på nåt att skriva på andra armen, om jag ens kan det. Jag är ju inte vänsterhänt..
Haha, vet ni vad jag tänker på mycket? Begravningar! Alltså min egen begravning. Hur jag kommer begravas, var, vilken gravsten jag kommer att ha, i vilka kläder jag kommer att begravas i osv osv. Knäppt.. eller jag kanske inte kommer att begravas alls, dom kanske kommer att sätta upp mej på museum! Också står det "HÄR STÅR LINDA HENRIKSSON, världens smartaste gris." också kommer det en massa text om mitt liv, som förhoppningsvis är långt. Vilket betyder att det är en massa text! Också ligger alla mina dagböcker bredvid, och bara för det så får jag inte frid! För att folk öppet sitter och läser dom! Fattar dom inte att det är det innersta innersta man skriver?! Eller jag skriver inte det innersta i dom, det är alldeles för innerst för att skriva ner. Även att karro läste mina dagböcker igår. Eller jag läste t.o.m högt för hennes... men det var ju typ 2004 dagboken, så det är lugnt. I think.. Hm, jag skulle kanske begravas i klänning. Eller i snickarkläder! Eller.. äh, ofta man sitter och planerar det..
Alltså mp3 är verkligen den bästa uppfinningen som finns. Sen är det hårspray! Haha, närå.. men liksom, det är så skönt att försvinna med mp3:n, och lyssna på alla bra & dåliga låtar som är nertankade där! <3 Även att jag mest har gamla låtar, eftersom att vi har tagit bort nerladdningsprogrammet.. men ändå!
Den coolaste frísyren är ändå inbakad fläta! Eller var det, tills mamma skulle göra en på mej. Alltså det gick inte att göra på mej, för att jag hade så mycket uppklippt, vilket gjorde det så kort så att det bara rann ut eller nåt.. men nån sorts inbakad kunde hon göra. Coolt (H)


Jao. bam margera Han är fett fränast!
Hahaahahahahahahahaha, vet ni vad jag har köpt från min brors jultidningar; LOOSERHANDBOKEN. Det var min mamma som tipsade mej om den, hrm! Haha, jag och issa sitter å svamlar med en massa smajlisar vi. :)


hejdå!

Kommentarer
Postat av: linus

inbakad fläta?
låter som en sorts bakelse eller nå :S

2007-11-02 @ 16:57:22
Postat av: isabelle

hihi. jag hade jämt inbakad fläta när jag var liten :)

2007-11-02 @ 18:07:26
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0