om mej, u know :)

hejhej allihopa, jag sitter i källaren där datorn&skärmen och allt förut stod på ett skrivbord, men nu är allt på golvet. Så, jag har lite väl ont i nacken av att sitta och skriva såhär.. haha, men vill man sitta vid datan så vill man. Alltså, min hjärna har inte slut på ideér, men jag hittade min gamla "mina vänner bok", en sån där glittrig som typ alla hade förut. Jag vill bara att ni ska veta lite mer om mej, så här kommer det: (alltså, jag skriver inte precis ner telefon nummer, adress & så, det skriver man liksom inte över hela internet)..

NAMN: evert taub. närå, linda henriksson - såklart
HÅRFÄRG: typ mörkblond, fd. gult, haha ;D men jag ska göra nåt av mitt hår. kanske en lerkruka?
ÖGONFÄRG: grön-aktiga
SYSKON: ja, tre bröder
MINA INTRESSEN: datorn, blogga, skejta, teater, fantisera, irritera, hoppa omkring, vara med kompisar..
DET ROLIGASTE SKOLÄMNET: musik, det är kulast. fast jag tycker om engelska, för det vill jag lära mej
DEN BÄSTA FILM JAG HAR SETT: typ braveheart eller scary movie
IDROTTSGREN JAG ÄR INTRESSERAD AV: ishockey, att titta på, INTE spela. och skateboard är ballt (Y)
DEN BÄSTA BOK JAG HAR LÄST: nalle puh :D<3
PERSON JAG BEUNDRAR: alla tror jag, alla är ju liksom beundrande ;) men mest typ william wallace & mange.
DEN BÄSTA POPGRUPP JAG VET: jag lyssnar inte så mkt på band, eller pop. men det får bli good charlotte. har bara hört en låt av dom, men ändå :)
DEN BÄSTA LÅT JAG HAR HÖRT: haha, vilken fråga! sk8er boi, kanske
DJUR JAG TYCKER OM: alla, frågan är väll ba vilka jag inte tkr om
MITT FAVORIT-TEVE-PROGRAM: lost
DEN GODASTE MAT JAG VET: makaroner <33<3<3<3<3<3
JAG GILLAR BÄST: att vara glad
JAG AVSKYR MEST: potatisbullar, fy på den som kom på den maträtten!
MIN HÖGSTA ÖNSKAN: att få komma till himlen när jag dör. fast ja vill till peter pan <3
VAD JAG HELST VILL BLI: den frågan är liksom känslig, och det angår inte någon. jag vill inte bli nåt.


hockey, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0