min bara min dag ;D

hej och välkommen till mitt 110:e inlägg. Jag sitter då med min mp3, min käraste <3
jag har inte så mycket att blogga om, så jag kan väll skriva ner allt som jag har gjort idag! Jag har ju varit på skolan, det eviga samtalsämet .__.
Jaja, iallafall så hade jag ställt klockan på 06.35, och jag tror att den ringde då.. men jag vet inte, jag klev iallafall inte upp dårå. Sen så väcktes jag av pappas väckarklocka, jag ba "NEJ" för jag trodde att klockan var sju, men den var kvart i sju. Alltså jag var tvungen att kliva upp tidigt för att städa rummet innan mormor kom, för att hon inte skulle behöva städa upp allt efter mej.. värsta feta klädhögen. Men allt var typ smutstvätt, så det var enkelt. Men sen var det ju skrivbordet... scary :| aaa, men jag fixa ju det jag också!
sen var det väll fika, all bran & mjölk (Y). Lite så då, sen gick jag och issa till skolan. Där var det engelska <3 haha, tråkigt egentligen eftersom att vi bara såg på film, dom tre muskutörerna fast på engelska. Den är faktiskt rätt bra ;D haha!
sen var det dags för bild, ganska drygt ämne det också .< men jag och elin gipsade in min hand. Alltså först sa hon att vi skulle gipsa när vi typ höll varandra i handen, så vi gipsade först min dårå, sen skulle vi göra hennes imorgon. Men näpp, det skulle visst inte vara så, haha, jag som ville göra typ ett fuck you finger. Men vad skulle jag med det till. Då tänkte jag göra sådär två fingrar upp, mitt tecken vetu!  Aja, men det var väll najs. Elin gjorde 30 lager kunde man tro ;D haha, det vart krångel för Rita, men det ordnade sej såklart. Alltså det är så ballt att bild läraren heter rita, haha ;)
och sen var det musik, mitt favorit ämne vanligast, men man ska ju bara ta ut fakta om artister och sånt, jag jobbar med karro. Vi har gjort om Good Charlotte, men nu är vi klar. så ska vi ha ett muntligt  prat om dom, inte för att jag vet så himla mycket om dom. Inte karro heller, och jag fattar inte vad vi ska säga på det där muntliga. Men det är iallafall kul att prata inför alla andra, haha.
Och sen var det då lunch, min och karros mat =D Köttfärslåda, mumsmums vetu ;);D sen var det matte! Och jag fattar inte, jag tycker t.o.m att det är roligt nu. :O Men jag räknade nåra tal då. Sen var det pop-rock-drama, det var musik den här veckan. Alltså det är inte lika kul som drama, men det är också kul. Vi håller på med två låtar, den ena heter typ "what's up", och den andra vet jag inte. Nåt med rain. Jag spelar gitarr på båda!
Sen gick jag hem, och läste eragon. Sen åt jag. Sen sitter jag här ;D sen ska jag göra nåt annat :)

hejdå

Kommentarer
Postat av: linus

110 !!? >.

2007-11-07 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0