hej hela världen!

aaah, det känns som om allt är så spännande! Men det är inget som är spännande, eller.. hm, kanske. Men jag kan inte komma på nåt särskilt spännande.


Men sorgligt. Otroligt sorgligt. Inge mer Viva la Bam. Det bästa som funnits, tar slut. "men ni får fortfarande rysa med dom 5 gamla sesongerna av Viva la Bam!". Tack för det då Bam. Alltså jag har ju vetat det där ett tag, att det inte ska vara mer Viva la bam, men liksom.. det slår mej inte förens nu att jag inte riktigt får se han i sin dumma nu-form, liksom, det är ju som jag kan fortfarande titta på mej när jag var 5, det är ju riktigt kul, men man vill ju veta hur man är nu också. Haha, det låter som om jag inte känner mej själv. Men det känns faktiskt så ibland, att jag inte vet vem jag är, att jag bara har satts i nån annans kropp och ska vara den personen. Eller, haha, den leken har jag lekt sen jag var 4 år, att jag ska låtsas att jag kommit i nån annans kropp. Att jag har kommit i värsta skådespelerskans kropp också ska jag leva dens liv, men jag kommer alltid av mej efter ett tag..

OCH ISSA ISSA ISSA!!!!!!! gissa vad som har kommit då? Nananananana, min alldeles egna loser handbbok! <3 tack mamma för att du tipsade mej om den ;D haha, "handbok för alla losers" heter den. Jag har inte tittat i den än, för att den ligger i en låda, och där är det julklappar också.. men snart, kanske ikväll eller imorgon så ska jag få titta i den! Jag hade köpt den av min lillebrors jultidning, och en kalender med Eva & Adam för 2008. 2008. Seriöst? 2008?! BLIR DET VERKLIGEN 2008? -08. Vad är det för skit då, jag som har undrat ända sen jag var liten om jag kommer att leva när det blir 2010, och så. Och se man på, man blir äldre. Man blir gammal skruttig och rynkig. Öh.. där överdrev jag väll lite, jag har ju bara kommit in i tonåren. Tonåren. Det lät ju ännu läskigare! Hm.. nä, vi håller oss till 12 :) ja, 12 är en fin ålder. Eller ska vi säga 8? Ja, det gör vi. 8 vill jag vara. Haha, man kanske inte skulle bli så förvånad om jag bekände det heller, haha.. nä men hörni, nu gör vi så hära!! VI PROTESTERAR :D:D Vi skiter i att bli vuxna och är pinsamma & barnsliga hela dagarna :D<3 aa, så gör vi.

näe men ska jag vara ärlig så ser jag framemot ett nytt år. Liksom, det är ju egentligen inget nytt, om man inte hade vetat att det var nyår så hade det ju inte vara nån skilnad, men det är ju liksom känslan. Har man nå nyårs löften då? hm, jo jag tror att jag hade nåt. Men jag vet inte .< jag tänkte ha att jag inte skulle äta kött på ett år. SERIÖST! Men det ska jag inte. Jag kan inte komma på nåt.

hejdå. även kort inlägg. men ändå.


Kommentarer
Postat av: isabelle

hej hela linda!

2007-11-26 @ 19:08:56
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: chrissi

jag älskar dina bloggar :D:D

2007-11-29 @ 08:11:04
Postat av: linda

:D

2007-11-29 @ 21:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0