don't worry, be happy.

hehehej. Idag så tänkte jag ta det i min takt, så jag kom 20 minuter försent till skolan. Why? Jo, jag går långsamt. Och jag gick lite för sent, men så är det när man inte måste träffa issa vid hästarna. Så när jag kom till kemin så var alla andra fullt upp med att labba.. så jag fick labba själv! Jag fattade ingenting eftersom att min hjärna har varit lite pistoff på sistone. Inte för att jag vet vad pistoff betyder, men det passade väll in. Men jag menar att den har strejkat, och det är både bra & dåligt. Den har strejkat för skolan, och haft kult istället. Bra :)
Ja men iallafall så skulle jag ha två stycken pappersbitar och hälla en massa smörjer på dom också blev det andra ämen. Wow. Noooooot! Jag fattar väll jag också, att det är Bertil som har en universums kontroll och pausar allt och byter ut papperna, nej, jag är inte dum heller. AVSLÖJAD!
Men sen var det svenska, och jag skrev på min historia om "En utomjordings liv", den är fett dålig. Eller inte dålig, men jag kan göra bättre. Men det var ju så att man var tvungen att göra så, och skriva efter redan uppkallade kapitel. Hallå, om det är så det ska va, vad ska jag då med fantasin till?
Och sen var det gympa, först ville jag inte vara med, men det var så kul! Vi lekte nåt som hette skattkammarön, åh shit vad kul! Haha, pallar inte berätta vad det handlar om men ändå. Och dessutom så skulle man sätta en basketboll i korgen så att man skulle få gå och duscha, synd det eftersom att jag suger på basket och sånt. Men till slut så hann jag ducha, och när jag skulle gå till skåpet så hittade jag inte nyckeln. Och då var det nån som sa att Claudia hade tagit dom, så jag letade upp dom, och vet ni vart hon hade lagt dom? I min luva -__- hah, snacka om Claudia.
SVENSKA SVENSKA SVENSKA IGEN! Och med Marika då, för KT var borta. Jag och karro skulle psyka henne, men det blev inget med det. Alla avslöjade oss när vi hade bytt namn.
SEN LUNCH. SNACKA OM GROVMOBBING PÅVÄG TILL MATEN DÅRÅ :O och vilka ligger bakom detta om inte Anton Sidén och Kenny Sundin. Dom började kasta snöbollar på mej, och så kastade jag tillbaka. Så mulade jag anton på kinden, och då trycker han ner mej i snön och jag blir genomblöt. Och dom trycker ner mej i snön hela tiden och mular mej och knuffar ner mej i snöhögar. Och det värsta då! Anton ba drar av mej skon, och gissa vad han gör med den? Fyller den med snö! Haha, jag får det att låta så hemskt, men det var så himla kul =D Haha, så jag får gå barfota upp och äta, och när jag ska ner igen så Kenny ba "Vart har du skorna då?" jag ba "nere såklart" och då fattar ju jag å, flr han ba börja kuta ner skrattandes som en galning. "NEEEJ DU VÅGAR INTE!!!!" skriker jag. Men jo, han vågar, och det vågar Benny också. Dom tar mina skor och fyller dom med snö dom också. Hahaha, vad kul och hemskt och taskigt på samma gång x) Jag springer ut barfota och försöker ta dom, men då knuffar dom ner mej i snön igen :P Så snacka om blöta och kalla tossingar. Men jag får ta på mej mina kalla och blöta kläder och gå upp till bussen som går till drakstaden. Halv vägs så ska jag ta upp min mobil, men gissa dårå? Mobilen är ju inte där såklart. Snacka om att jag började asgarva, hahahahaha, man fattade ju att det var det som saknades ;D haha, så jag springer och letar i varenda snöhög vilket tar kanske en kvart, men så hittar jag den. Och om det inte räckte så knuffar Tobbe också ner mej i snön. Men shit vad kuuuul det va! Haha, värsta snödagen, och det var så himla kul!
Sen så var det drakstaden, jag fick skejta barfota. Inte för att jag åkte så mycket, men det lilla jag åkte. Också ska jag åka överett litet "gupp" eller vad man ska säga, också var det en skateboard ivägen, och jag ba stupar framåt och klämmer tårna i skateboardarna. AAAJ, fatta ont eller! Också dunsar jag ju ner på backen också. Jag & jonna höll på kissa på oss, haha, jag är så himla klantig!
Också vart vi bjudna på te där också, mitt te innehöll tevatten, lite av en tepåse, en chokladbit, mycket mjölk, och en sockerbit. Och se man på, te kan faktiskt vara gott :) Men jag hann inte dricka upp det, för jag skulle med bussen. Men Jonna klängde och höll på med mej för att hon ville att jag skulle stanna, så jag missade bussen .< haha, lyckat. Men jag tog en buss som gick 20 minuter senare. Jonna stannade på drakstaden. Så jag var på navet, helt ensam och försökte hitta en buss som gick till timrå. Då var klockan 15.20. Jag hittar ingen buss, eftersom att det är kaos där, och går och kollar på en busstabell. D'oh, jag har missat den såklart. Så kollar jag när nästa buss går, det var om tio minuter. Ahaja, den missar jag också. Hur vet jag inte. HEMSKT. Och jag var helt genomfrusen, så jag gick och satt mej i vänthallen med alla snusk tanter och snuskgubbar. Blä, dom bara hostade och spottade och drack. ÄCKLAD! Men tack och lov så ringer mamma, och jag blir så lättad och glad över att få prata med nån då. Haha, jag grät nästan för att jag frös så mycket. Jag berättade att jag hade missat 2 bussar och att jag hade skor med snö och vatten i. Hon tyckte synd om mej, men nästa buss skulle gå typ om 15-20 minuter så jag höll ut. När jag ska gå till den bussen (eller försöka att hitta till den iallafall) så hör jag en som ropar "LINDA! Är du kvar?" och det var Jonna <3<3<3<3 Shit vad skönt att det kom nån och räddade mej. Hon ba gick rakt mot en buss som det stod Bergsåker på, och jag vart helt förvirrad. "Men jonna, vi ska ju till timrå!" hon ba "men den går igenom timrå". Jaha, Bergsåker går igenom Timrå. Sörberge bussen gör också det. Om jag hade vetat det så hade jag kunnat varit hemma liksom för en halvtimma sen. När jag var hemma var klockan 16.40. Jag hade alltså varit på navet och virrat runt från 15.20-16.35. Lite mer än en timme bara, jag som trodde att det var evigheter. Men jag har iallafall missat runt 4-5 bussar idag iallafall, rekord :)

Så alltså. Jag fattar ingenting. Jag ser inte bara ut som en 6-åring i mina blå vantar och allt, jag är som en också. Härligt värre, här har ni Linda Babybut.
Men iallafall, så har det här varit en av dom allra roligaste dagarna under hela 2007! :)


hejdå ;)


Kommentarer
Postat av: isabelle

ojojoj linda, har nog inte tid att läsa detta när jag är hos dej.. måste nog läsa när jag kommer hem =) nu ska jag stänga fönstret, för nu kmr du!!

2007-11-30 @ 19:02:49
Postat av: linda

HAHA, jag hann se issa ;)

2007-11-30 @ 19:04:30
Postat av: oliwiia

fan vad långt du skriver`? ;O:P palla:D haha

2007-11-30 @ 19:07:54
URL: http://oliwiia.blogg.se
Postat av: isabelle

nu har jag läst. Totalt kaos när inte jag är med :)

2007-12-01 @ 12:19:28
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: linda

ja jag kanske skriver rätt långt ibland. mitt fel! :)

2007-12-01 @ 16:49:50
Postat av: Amanda

nä det är kul att läsa när man har tid i allfall:D och värsta totala kaoset!

2007-12-01 @ 20:12:33
URL: http://www.mannda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0