äh, iallafall!

goddag bloggen :)

klockan på datorn måste verkligen gå fel, kan den verkligen vara ett redan? Kanske det, men isåfall har morgonen gått väldigt fort! Jag vaknade iallafall 10. SKÖÖNT! Fatta så länge har jag inte sovit på länge, eller det kanske inte är så jättelänge men det är skönt att få sova ut. För jag gick inte och la mej så sent igår heller, runt elva. Jag har inte hunnit gjort så jättemycket idag, fikat, och sprungit på pappas nya löpband! Det är ju bäst :D haha, jag gjorde såhär att jag sprang 20 sekuner på 1.0, sen sprang jag 20 sek till på 1.5, också gick jag upp ett halvt snepp var 20:e sekund. Och tillslut var jag på 16!!! Vilket är det högsta, shit vad jag kuta! Haha, fatta vad kul det var! Och så vart jag så slut så jag inte orkade träna nåt annat typ. Så jag tog en dusch, och då var klockan runt 12. Så jag duschade väll ett bra tag då.. hah. Men nu så sitter jag här, jag tänkte kolla om det fanns nåt spel att köra. Jag sitter inte på Linus dator, och inte på golv-datorn i källaren. Jag sitter på den bärbara, som är hemma nu istället för på Papperskungen.
Idag ska jag iallafall till Hanna f. Ååååh, vad kuuuuuuul!! :D:D:D Vi ska ha sådär värsta ballt, göra ansiktsmask kanske och basta och liksom ba ta det lugnt. Susanna & Karro ska också dit. :) Ja jag tror iallafall att det blir elitroligt.
Vet ni vad jag har tänkt på. Ingenting, faktiskt. Inget liksom viktigt. Jag har mest gått och fantiserat, det gör jag typ jämt. Haha, liksom sånna dära "Rosa-fantasier". Ni vet hon i Livet enligt Rosa. Liksom "och varje morgon väcks jag försiktigt av min manlige betjänt. Och efter det så tar jag ett dopp i poolen, det är ett sånt skönt sätt att koppla av på. Sen är det dags för frukost, och där är det alltid så svårt att välja" och sånt. Det tar nog upp 75% av min vardag.

jaja, men jag tänkte bara skriva lite. så är det.

hejdå !


Kommentarer
Postat av: linus

pfff sova till 10, själv sov jag till kl 1 men jag var uppe till 2....men endå ^_^

2007-11-17 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0