Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

FRI FRÅN DATA STOPPET =D
aaa, jag har inte bloggat sen typ.. i torsdags, men mitt data stopp blev förlängt. Hela förra veckan ut. Men.. nu är jag här igen! Jag skulle ju skriva om biken, men jag pallar verkligen inte. Men..
vi kom dit, satte upp vårt tält, fikade, fick världens coolaste dräkter+målingar, å sen så bar det av! Vi var först i start, och det var 2 mil som vi skulle cykla. Och det var inte planmark och nerförs eller så, nejnej. Det var uppför åkrar, över nån himla bajs åker, i en ladgård.. ja, ÖVER ALLT! Och på alla stationerna så skulle man haffa poäng, smöra och visa upp sin uppklädnad. Och på en station så skulle man gissa lukten, och fyyy.. aa, vi fick i alla fall alla rätt. Jag började att lukta på alla flaskorna. Flaska nr. 1. sniff sniff... mint i alla fall. "Pepparmint!" kom issa på. rätt. nästa flaska. Sniff sniff sniff sniff.. jag kände igen lukten, men kunde inte placera den först. Men det var cola. rätt. nästa flaska. Den kunde inte jag placera, det var dom andra som knäckte att det var ketchup. rätt. flska nummer 4. ssniff, aah! Vatten! Det kom man på på en gång. (det klarade inte brorsans lag!). men, rätt. sista flaskan.. jag som hade lite svårt att känna igen lukten på de andra, tröck ner hela, och då menar jag hela, näsan i flaskan och drog in ordentligt. aa!!!! URSA! "KO DYNGA" skrek jag. Fisk potatis va det stank ;0 haha, men kul vare!
Första natten så sov varken jag, issa, janine eller emma i tältet. Alla sov i gympasalen där på ljustorps skola. Och på dagen så var det bowling, grillning och innebandy cup. Issa och emma var inte med, men jag och janine var med. Men jag hoppade av efter en stund för att det blev trist. Men janine stannade kvar till slutet, kul för henne; för dom vann! Och hon gjorde ett mål. Wohoo!
Andra och sista natten så skulle jag och issa testa tälta, fast än det var så kallt. Janine och emma sov inomhus igen. Men inte var det såå kallt i tältet, intei början iaf. Det regnade i början också. Vi sov, ända till 5 på morronen. Då vaknade jag av att jag låg och hacka tänderna.. Jag hade liksom ett liggunderlag som var 5 cm, och en sovsäck som inte gick att stänga. Men jag hade dubbla strumpor, pjamasbyxor under ett par mjukisar, lång tröja under en polo tröja, sen vantar och mössa. Issa hon sov på värsta fet madrassen, och inkrupen i sin mysiga stängda sov säck hade hon bara pjamasbyxor och en tröja under sin polo + strumpor. Men ändå var det jag som frös ihjäl och fick väcka issa, så vi gick in med vårra sovsäcckar och kuddar och la oss inne i ett förråd i gympa salen x) Haha, kul vare!
Och vetni?! VI VANN FÖR BÄSTA UTKLÄDNAD =D<3 aa vi är bäst vi vet =)
och idag var det tillbaka på skolan, jag slapp gympan =) och i morse åt jag äckliga müslis. haha, jag hade tjatat på pappa igår om att han skulle åka å köpa müsli till mej, och när jag äter dom ba.. blä. Men dom var så söta! Alltså inte söta som typ min lille brorsa, utan dom smakade sött =) men men. Jag vet inte om jag ska blogga nå mer nu. Dagen har varit rätt lyckad, och just nu så ritar karro mej i framtiden. Hon ritar mej som en punkare, men hon tror inte att jag blir en, men ändå ;) haha, karro är bäst, och idag så ringde hon och frågade om jag ville ha hjälp med att baka chokladbollar, men jag tror inte att hon var så jjätte sugen ändå. Men jag vill, men hon måste ju inte. Typ. Det vore ju kulit med lite sällskap ändå, det är det typ alltid!
IMORRON ÄR DET LÖGDÖ MARKNAD! Och på tal om lögdö, jag var på barnens dag där med ludde i lördags osv.. men också sms:a han mej senare och sa att han inte kunde komma på somamr lägret, för aatt han var i spanien då. NEEJ! Inget läger utan ludde eller =/ blääää.... men jag går väll ändå, även om det inte blir samma sak. Orka blogga mer. Kommer ett kuligare inlägg nån annan gång ;)


HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: Linus

Nu kanske du tänker dej för innan du öppnar din mun ;)fast det tro jag inte eftersom du endå är Linda ^^
å du såg trött ut på skolan, sovit dåligt?

2007-05-21 @ 18:30:03
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: linda henriksson

ja jag är ju linda =) sovit dåligt japp ;) om jag nu ens sov alls ;d

2007-05-21 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0