uppdaterat .

Tjena ! jag har inget att blogga om, men jag bloggar ändå! För jag är så glaad idag =) jag har en anledning till att sitta inne, det är inge fint väder !!!! haha, närå! Jag har redan varit ute, men jag ska nog ut och studsa sen också med lukas!
Alltså, i natt drömde jag värsta bra drömmen! Men jag har hört att man inte ska säga drömmar, för då slår dom inte in... attans bananer, jag har ju liksom nyss typ berättat hela för Lukas! Gaah vad jag suger! ;D
Alltså jag TÄNKER inte blogga mer nu. Jag har ändå inget att blogga om och jag snubblar bara på tangentbordet och får radera och börja om typ jämt!
Och vetni, att även att det har hännt lite knäppa saker nu på sistone, så mår jag bra!! Och idag så ska jag baaaara njuta av att vara just Linda Kristina Henriksson. That's it=) och när jag ska njuta så ska jag.... vara med Lukas! För han är den ända som är hemma med mej, eller förutom Zurprise då. Men hon skier vi i för en liten stund! Jag har ju nyss vart ut med henne! Men nu ska jag spela bara liiiite the sims 2. för Totta gjorde nåt fusk igår så att man fick värsta sjyssta kläderna osv! Hoppas att det finns kvar. Jag får fråga na..
Om nu The sims funkar, för det var nåt fel på Linus dator sa Lukas.. men jag får se! Annars kan jag baka en Linda-kaka. Jag har ännu inte kommit på receptet, annat än att det innehåller många mängder av choklad ;)

HEJDÅ! åh nej! jag har nyss fått höra att det kryllar av finskar i finland, hjäälp! =D


uppdatering 20.18

nu måste jag ba få blogga! Jag älskar skejtboard!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 fatta! ja a hittat värens roligaste aktivitet som ja gillar! Men jag har ju ba skejtat i typ 2-3 månader, men ändå!
Och vet ni vad jag gjorde nyss? Jag blev medlem på en skejtklubb på lunar (också har jag sponsrat bam klubben också, så nu kan den fortsätta ett tag till!!) aja.. men på dn skateklubben på prylar så fanns det tre avsnitt på engelska,utan svensk text :| med SKATE TRICKS TIPS AV TONY HAWK! Och han ä väl tuse gånger bättre på att förklara än Bam, men jag gillar bam mer, för an är mer underhållande och roligare! Men i allla fall så fick man lära sej skit mkt! Den var typ en timme, men jag såg ba typ 40 minuter, men jag fick lära mej en hel del! Och allt har jag skrivit ner, så nu förväntar jag mej att få skejta med issa imorron också! Förresten så har jag oh issa kommit på en sak, att vi är street skater. Det betyder ju att man är gat skejtare, och det är judet om vi är! :):):):) så nu ska jag heta det på nåt som jag inte vet vad det heter hr på bloggen. Också har jagt tröttnat lite på min design, så den ska jag också byta. Jag ska ändra värsta mycket, men det är fortafande jag som skriver ;)

hejsvejs! och imrn så ska ja och issa på bibblan och låna skejt böcker! alltså fakta böcker ;)

Kommentarer
Postat av: Linus

Hoppa på bara, snart kommer man höra att det är nån som hoppat upp till månen och då vet jag vem det är;)
sen fråga lite om the sims har spelat det lite grann så jag kan lite(koder ^^)

2007-06-28 @ 16:31:05
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: isabelle bergman

jasså du har redan bestämmt att vi ska skejta idag? ;)

2007-06-29 @ 10:29:16
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0