sommarjobbat!

hej allesammans, idag så skulle jag sommarjobba här på papperskungen. jag hade bestämmt att jag skulle jobba sammanlagt minst en vecka udner hela sommarlovet, men så är man här och är lesse fter 3 av 6 timmar! haha, men det är tur att man är barn och inte behöver jobba varenda dag för att få mat på bordet. men lite kan man ju stå till tjänst med! och jag tjänade 150 kr, så så illa har jag inte gjort. dom hade fått in många nya sånna där saker som dom hade beställt, och jag har packat upp typ varenda en! jag har faktiskt varit riktigt duktig :)
men som sagt så orkade jag inte mer x) men jag får ju mer pengar ändå - jag har inte fått min månadspeng den här måndaen (eller kanske.. jag minns inte) och så ska jag få semester pengar och månads peng för nästa månad. också för att få lite extra skrammel i börsen så håller jag på att göra en egen tidning som jag ska sälja till typ mormor å morfar och mamma å pappa och dom. så jag håller på med framsidan just nu!
det ska typ stå om en kändis, en rolig sida med roliga historier, dikter, web tips, tävlingar mm. och gissa vilken kändis? haha, jo Bam såklart... ;D men han är faktiskt helt bäst. fast han verkar inte ha alla hästar hemma, eller hans hage är tom, som linn sa ;)
men så sa hon att tony hawk han var ÄNNU bättre på att skejta än bam.. tony (eller om det var tommy) han var liksom världens värlldens bästa. så jag ska väll in på youtube och se på nån liten film snutt med han och kolla om han verkligen är så grym! och dessutom så är jag så glad att det är vardag igen, vilket betyder att det blir jackass på kvällarna och andra bam program <3 haha!
och igår så fyllde Lukas år :) han hade både vuxen och barn kalas igår. först barn, och sen vuxen. på barn kalaset så hade han dubbel spel på laser hallen, och timmy hade kalas innan :P men iallafall så var det det roligaste kalaset nånsin! det var asa bajsa kul på lase hallen! först så kom jag på 5:e plats, och andra gången kom jag på 3:e! ice, brons liksom! renberg han vann båda gångerna. andra gången vi spelade så var det lite mer action, jag och linus smög liksom upp till motståndarnas läger och skjöt tobias och nå andra ;D as kul var det!

haha, HEJDÅ!  förresten, den 21 juni - 24 juni så ska jag på läger på lögdö med issa. hej hopp!

Kommentarer
Postat av: isabelle bergman

linda jag längtar :)

2007-06-19 @ 09:37:17
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: Linus

Tony heter han =)

2007-06-19 @ 10:23:37
URL: http://limpabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0