skejting, issa och hår

tjena! Just nu sitter jag vid Issas dator, men hon sitter och äter. Var det gott? Det såg i alla fall gott ut! :D
Vi har, som vanligt, skejtat :) vi åkte inte runt, utan vi var på issas gata och övade på små trix. Liksom att hatta (när man typ sick-sackar fram, svårt att förklara) också på att skjuta på. Och lite på en ollie också, men det är jätte svårt.. men jag hoppas att vi klarar det nån gång!
Också var vi på bibblan tidigare med Lukas, vi tre cyklade dit. Och stackars Lukas, inga riktiga bromsar på cykeln! Liksom ... han får hålla in båda för glatta livet om det ens ska sakta ner! Också mötte vi Oliver och hans kompis Bergan, och Oliver blockerade vägen för mej, och jag har inte världens bästa bromsar heller! Så jag typ åkte in i hans däck, - men lugn mina vänner, det gick bara bra! haha!
Imorse sprutade jag i blond spreyen på det utväxta i håret. Nej, jag har INGET i mitt hår som är min riktiga hårfärg! Jo, utväxten förståss. Jag har ju först 1/4 blekt hår. Det är inte så olikt det vanliga, och jag är absolut inte blondin! Men jag vill vara lite ljushårigare, vill inte gå med i brunett klubben riktigt än =) också har jag en jätte blond slinga, och en blå slinga i håret. Aj lajk!
Men nu har issa ätit klart, och vi ska inviga hennes pool! Eller det blir hennes och mitt första dopp i den :) haha, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0