sista måndagen på laggarberg.

jag typ vaknade tjugo över sju. Eller mamma väckte mej typ sju, men jag vaknade inte då. jag var helt ur balans och ba; "mamma, jag kan inte vakna. Jag kan inte kliva upp" liksom helt seriöst eller nåt x) Sen så klev jag typ upp ändå. Också kollade på termometern. 30 grader?! GAAAAH! hett hett hett eller;) haha, drog på mej kortärmad och kortbyxor. gick på toa osv och fikade och lite sånt. tänkte först skippa gympan idag, men jag var med ändå. vi körde brännboll, och fick bada efter gympan!! <3 så jag badade både igår och idag, det är ju bäst med sommarn att man får bada!! Det är ba så himla skönt när det är varmt! Men det var mkt varmare i bannsjön än i hamsta. Men jag badade en stund och sen så gick jag och duschade osv.. Gick upp till klassrummet och satt mej vid datorn en stund senare. Sen så kom kent och vi hade matte, men jag och issa skrev ett tal som vi ska läsa upp när vi ska ge lärarna presenter som tack för att vi fick det bästa på lagga eller nåt. Eller kasnke för att läsåret är slut. eller nåt. men iaf. sen kom jag in och skrev "vet inte" på varenda matte uppgift, för det var ju ändå allra sista matte lektionen så jag kunde slänga matte boken senare!! SKÖNT. Issa och nåra dom rev sönder sina matte böcker och knäppte kort på dom. haha ;) Sen så .. då var jag matvärd och gick och hämtade maten. det var korv och mos och bröd. sen var det rast, och jag, totta, karro och sophie var nere och lekte typ långjagis med sexåringarna <3 kuuul, det är ju sista rasten så drog oss typ 6 år tillbaka. skönt ;) men sen så kom sötbarna i sexårs, nå små killar; fille, rasse, albert och nån till. dom börja slå mej, så jag började grina och gick iun och kom aldrig mer ut. näerå. dom slog mej inte, dom var värsta snäll med mej idag =) haha! Sen så var det slut på rasten, och nu sitter jag här. alltså jag sitter på skolan alltså, vad kent gör det vet jag inte. dom andra sitter typ och ser på nån film, förutom jag och sophie som sitter vid olika datorer. Och karro som står här brevid mej. hej hej karro ;) haha, jag äger jag vet. Nu orkar jag inte skriva mer eftersom att det inte har hänt nå mer och jag kommer inte på nåt typ. vi ska få chips och godis och sånt gott! dricka också. mums. hallå fatta, det här är den SISTA dagen som det är riktig skoldag här på laggarbergs skola på åk. 6.. för imrn så ska vi åka till järvsö zoo typ hela skolan. på onsdag är vi lediga. på torsdag ska vi spela brännboll. men det är hanna modigs allra sista skoldag idag. men hon kommer ju på skolavslutningen såklart. då ska vi sjunga "forever young" och "sommardrömmar". Dom är typ bra. Nu sejer totta att man inte får säga LOL i en riktig konversation. inte får man stava som man vill heller. apa. / alex. lol ;d

nu pallar jag inte mer.


HEJDÅ!


Kommentarer
Postat av: Linus

det här var INGEN vanlig dag: riva sönder böcker, äta godis,chips å dricka dricka, kolla på knappnytt 4,5,7 det enda som var vanligt var gympa å matten :S

2007-06-04 @ 15:17:02
URL: http://limpabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0