nr. 50

när jag har publicerat det här inlägget så har jag skrivit 50 inlägg totalt, rätt lagomt!
alltså alla har väll hört det hemska som hände på kapellet i mitt gamla hus med kristian ? :( det är så himla hemskt! alltså det är overkligt..
idag så ska jag kanske skejta med issa, också ska jag packa till lägret. just ja, också ska jag med familjen och spela golf. har inte spelat golf sen i typ somras.
och imorron är det läger på lögdö :D<3 midsommar läger, och det har jag aldrig varit på! inte issa heller!
och just nu sitter jag och väntar på att ludde ska ringa. han ringde typ för en timma sen, men då sov jag .< och då sa mamma att han kunde ringa typ halv tolv. men det är ju inte säkert då ;d
och nu håller min riktiga hårfärg att växa ut :| jag tycker bättre om den blekta ... jag vill inte vara brunett. inte tok blond heller, jag vill ha det som jag har det. med en blå slinga i också såklart ;)

haha! ska kila, hejdå ! nu blire nog inge mer blogg på nå dar =)


uppdatering 12.59

a hej igen!
jag har inte lyft på stjärten en ända gång -__- eller jo, när jag svarade telefonen då! Ludde hade också hört om christian =/
aa.., det är hemskt.
men vet ni vad jag tänker göra?! :D en LINDA KAKA! Låter det inte gott ?=D=D=D haha, jag har inte kommit på receptet än, men jag håller på och tänker! hm... det ska vara... äpple och choklad i i alla fall. eller kanske inte äpple:D men i alla fall choklad. jag tänker så det knakar. nu ska vi baka en Linda kaka =) jag är så duktig, för min välkomst text på mobilen är så här : kaka linda  hahaha!
det känns som att allt jag gör är så himla.... linda. liksom, jag heter ju linda henriksson. min msn är lindah.enriksson, min blogg är lindahenriksson.blogg.se .. men liksom, det är ju för att jag är jag! mitt rum heter kurt linda rummet. jag vet jag vet, kurt är ett sånt fint namn, så vrf inte mixa ihop det med ett annat fint namn? ;D hihi =) sen så ska jag komma på en smarrig kaka som heter Linda kaka. också heter min mobil "kaka linda". nej,  jag är inget kakmonster.
och vetni, även om jag hade hetat greta, lena eller vad som helllst så skulle jag ändå vara en Linda =) det är saaaant, för det kom jag på. det är bra (H)
jag ska baka en linda kaka nu, eller, jag ska skriva receptet först. vill du smaka ? =D men ba så ni vet, så uttalas inte kaka linda liksom som en ätbar KAKA, utan typ kaká linda.. eller som den dära koola fotbolls spelaren heter, najs =)

BYES! / kaka linda =)

Kommentarer
Postat av: Linus

har det kul på lögdö-lägret!

2007-06-20 @ 12:32:18
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: tobbe

tjena linda hur mår du:) ska du på lägret

2007-06-20 @ 20:31:27
URL: http://ed
Postat av: isabelle bergman

jag vill smaka! :D

2007-06-20 @ 22:23:20
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: linda henriksson

Linus: aaa, tack de ska ja :)
Tobbe: tja tobbe:D aaa, klart :D
Issa: nice :D

2007-06-20 @ 23:05:38
Postat av: Therése

Vadå för ngt som hade hänt i kapellet med Kristian? ;o

2007-06-30 @ 01:34:09
URL: http://thrsgrnlnd.blogg.se
Postat av: issa

KURT

2008-03-23 @ 19:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0