hanna susanna och linda.

najs. idag har jag varit med susanna och hannaf, foppa och jag sov hos sussa. vi skulle ha med oss täcke, kudde och madrass så att vi kunde sova, men jag tog ba sovsäck och kudde. ingen madrass, så jag sov på bara golvet, mys pys. ;) och vi tre skrev klart sagan om laban. det är en historia som vi har skrivit, haha, fråga inte :D nu har vi skrivit manus på datorn och allt också, så snart ska den spelas in;) haha! dom här dagarna som gått så har jag typ ba varit nere i centrum och badat i fontänen och köpt glass! :) haha, jag vart så himla bad sugen där nere så jag hoppade i fontänen och sprang igenom den och a´llt! hanna hängde också på en gång. och sen så var det vatten spridare vid konsum som jag kände mej väääldigt tvungen att springa igenom, dom liksom ba väntade på mej ;D också skulle jag köpa strips på sibylla, och jag ba till en utländare som jobbade där då; "eeh en mellanstrips och en trocadero" och han ba; "böök elle fwlawska?" jag fattade noll och ba "va?" han ba.. eller vi skriver så här ist.
Han; böök elle fwawlska?
Jag; eh va?
Han; B-U-RK ELLE-R FLA-SKA?
Jag; eh jaha, flaska.
också hjälpte han en annan kund en stund. sen började det igen :)
Han; sawlt ellew kwrywdda?
Jag; va?
Han; SA-LT ELLE-R KRY-DDA?
Jag; eh jaha, krydda.
Han; du bo i timwrå?
Jag; aaaop.
Han; klajsdklahjsdh (hörde inte vad han sa, jag lyssnade inte, men han log i alla fall å jag tro att han sa att det typ var trevligt eller varmt eller nåt här)
Jag; haha, aaa visst :)

också tyckte han att jag var klemmig så jag fick extra mkt ;) stoolt! ;D och sen dan efter köpte vi glass på göteburgans, och då fick jag en krona billigare. woho :) och hanna fick två kilo jordgubbar för en kilo priset, men det kanske var för att hälften var typ mjuka, men vi hade iaf fett med tur dom dagarna :D
ska draaaa ut:):):):):):):)

poeeessssssss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0