svammel den 28

jag kan bara blogga i 10 minuter, sen måste jag upp och fixa mej innan jag och issa ska på stan! Det är wear it rea, förstår du. Och det är ju min favorit affär på jorden, som jag har nämt säkert! Och förresten, den där tröjan som jag trodde att jag hade glömt hos Ronja var inte det minsta glömd. :P haha, jag hittade den igår på en stol, och det var det att tröjan var ut-och-in. Så jag trodde at det var nån annan.
Också måste jag köpa present till Karro! Mer skriver jag inte om det, hon kanske läser O___o och det är ju inte bra, eller nåt. Vad du ska få får du se på partajjet!
Också måste... vad var det jag måste nu igen. Jo, kanske åka in på erikshjälpen och se om det finns nåt billigt att ha på sej på Karros fest. Jag ska vara a. olssen :)
Och vet ni vad jag ska göra? färga håret. moooooooooooah :| vad läskigt! Tänk om det blir fel och det blir skit fult och allt. Men det skiter jag i, för jag vill färga håret. Typ blondare. Sandblont, det är mitt eget ord på saken. Så jag ska fråga issa om vi inte kan kolla på nån hårfärg idag också... alltså jag vill inte ha brunt hår, och det kanske jag får med tiden! Eller det får jag med tiden, eftersom att mitt hår bara blir mörkare och mörkare. Men nu blir det ljusare, eftersom att jag har både blond sprej + solen på det.
Men hallå, så intresant är inte hår.. så jag ska nog inte snacka om det!
Jag måste seja att det ska bli så skönt att slippa semester för ett tag. Alltså res semester, inte sommarlovet. Sommarlovet blir nog inte så skönt att slippa. haha, jag vet inte om jag har vaknat riktigt. Det känns som om jag svamlar! Men alltså:

min tröja är i sverige
jag ska på stan
karros partaj
färga håret
skönt att stanna hemma

hm.. det var väll det. Jag kom på en sak för en minut sen, men den har jag redan glömt. Vad var det nu igen.. skit samma. Nu ska jag sluta blogga och ni får ha kul istället för att läsa min mumlande blogg! Kanske uppdaterar senare, jag vet inte x) aja, jag ska ändra design. Men det är fortfarande jag som skriver ;)


moi moi söpöliini!

Kommentarer
Postat av: Linus

jag ska ha en blid på dej sen när du färgat ditt hår ;D
hälsa karro från mej

2007-07-28 @ 17:03:24
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: Karolina

asså nu läser jag, synd att du inte hade skrivit vad du hade köpt till mig =)
Men det blir säkert bra när du har färgat håret. De tro jag iaf <3

2007-07-30 @ 22:34:26
URL: http://karolinajippi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0