grattis karro på födelsedagen! :)<3

SÅNT SOM JAG INTE TROR HÄNDER MEJ:

* går ut nian med MVG i matte, gympa, slöjd
* blir ovän med karro
* köper en blommig kjol
* färgar håret rött
* börjar dricka, snusa eller röka
* forskar om krokodiler
* helt plötsligt älskar potatis bullar :|
* premunerar på frida
* joggar tre ggr i veckan
* köper blå linser
* flyttar till nån av sveriges grannländer
* köpa 3 par högklackat

det är liksom sånt som jag tror inte kommer att hända mej. Liksom, som att jag som HATAR matte&slöjd går ut med högsta betyg i det va? Eller i gympa? :O Eller tänk mej i blommig kjol och högklackat... eller att jag står och super med en ciggarr i andra handen. Forskar om krokodiler, haha, det var ba nåt jag kom på! Älskar potatisbullar?!?!?! Jag har ju knappt ätit en halv under hela min levnad! Börja premunera på Frida.. visst, tidningen suger inte. Men jag vet inte riktigt! Vi får se.. Ut och jogga är inte min grej. Eller jo, om jag hade nån som joggade med mej så skulle jag kanske kunna det. På mars. Eller i laggarberg eller nån stanns lite mer avlägset! Köpa linser, liksom det kom jag bara att tänka på när jag hörde att paris hilton egentligen är brun-ögd. Flytta till finland, norge eller danmark? Why not? Men jag tror inte det. Liksom =)

hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0