farmor, farfar och viva la bam

hejhejhallå. idag är jag trött och sur. Det händer mej ibland också.
Igår så for vi till farmor & farfars stuga (där dom typ bosatt sej) och skulle fira famor. Vi var där 16, och åt. Det var rätt många andra där också. Typ .. amen det var i alla fall kanske 20 eller nåt. Jag vet inte. Alla drack utom min familj och tre barn ;O det är ju löjligt att dricka .. också stinker det. Men folk blir i alla fall lite mer social när dom är fulla, och lite mer underhållande. Men jag nöjde mej bra med dom innan också.
Jag gjorde inte så mycket där, typ badade, läste, kollade på en film, .. och lite sånt. Liksom alla där visste vad jag hette, och jag visste liksom ba hälften typ. Eller dom i min släkt och deras familjer. Det var folk från ö-vik där, och det var dom som jag inte kände.
Alltså jag vet inte vad vi gjorde. Orkar inte tänka ;d och jag har kommit på en sak. Jag kan inte prata och tänkta samtidigt! Min mun och min hjärna går inte ihop! Testa själv, så ser du att det inte är så lätt som man kanske tror! Liksom, jag kanske säger "Ja, och då var det ..... jag och mamma där" liksom visst, då tänker du då det är "....." , men annars så pratar du. Om du pratar i ett kör och tänker samtidigt så blir det ofta det du tänker som du råkar säga. Så är det i alla fall för mej!
Och jag håller på att bli galen! Jag har inte sett Viva La Bam sen i onsdags, eftersom att det inte har varit efter det! På torsdagar är det ju Bams unholy union, och det ägde fett! Missy typ grundlurade Bam med sin bröllopsklänning. Hon var inte hemma, det var bara Bam och jackass gänget hemma. Och så kom Bam ner med en brudklänning som han hade hittat i garderoben och ba; "ni tror väll inte att missy ska ha den här fula på sej?"  eller nåt. Också förstörde dom den med paint ball och spikade upp den på dörren. Så kom missy och Bams föräldrar hem, Missy tog brudklänningen och gick till typ nån brasa där bam och jackassen var. Hon ba "vad har du gjort med min bröllopsklänning?" och Bam käftade emot om att den var så ful och bla bla bla.. och missy ba spelade på och sa "vetu, jag hatar dej nu! Din skitstövel!!" och då tog det visst på Bam, han som aldrig mjuknar, han som ALLTID är så hård och tuff och aldrig bryr sej. "Förlåt. Jag trodde inte att du skulle bli så arg". Och liksom han såg värsta ledsen ut.. för Missy spelade bäst! Och hon ba "inte ledsen?! Du har förstört min bröllopsklänning!" och sen började hon as garva. Och då förstod Bam att hon hade drivit med han x) hahahaha! Så himla ägt =D
Ja.. och sen så var jag dö trött på fredagen, och tänkte gå och lägga mej ba vid halv tio. Och så ba "Nej! Det är ju viva la bam!" ochså stannade jag vaken.. men så var det inte viva la bam :O då typ vart jag sur och hoppade studsmatta med Lukas och pappa. Och sen sov jag!
Och jag måste vänta ända tills IMORGON på viva la bam!!!!!!!!!!!!!!!! jag vill se det nu nu nu nu nu! Det är det bästaprogrammet jag vet :)<3

hejdå

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag såg det där Bams Unholy Union-avsnittet, det knäckte sönder! X'D

2007-07-01 @ 23:36:45
URL: http://thrsgrnlnd.blogg.se
Postat av: Linus

jag har redan sett alla bams unholy union, på sista avsnittet när dom gifter säj tänkte jag "det kan inte vara sant"

2007-07-02 @ 11:57:54
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: isabelle bergman

jag längtar till sista avsnittet! asså när dom gifter sig. men inte för att det är slut..

2007-07-02 @ 13:06:36
URL: http://iisaabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0