ett fint land!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Nu KOKAR JAG! Jag hade skrivit sveriges längsta inlägg om hur det var i finland, också är det BORTA?! När jag tröck på "spara & publicera" så.. pang! Jag var utloggad! ¤"#¤%¤"#/%"/"#&¤/%"#¤¤#"/%#)#%(%#"&/%# = många fula ord. uuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk...... :'( Jag kan inte skriva! Jag måste sova :(
men det bästa med hela resan (jagskrev det i förra också) var att komma hem. Såklart! There is no place like home. :)

Jag är glad ändå. Det var jätte roligt! Och nu förväntar dom sej att jag ska komma nästa år också.. haha... aja, får se.


Happy life! =)


Kommentarer
Postat av: Therése

Visst suger det när man har skrivit asmkt åsså loggas man ut? Vart så för mig när jag hade bloggat om gf ;> it sux. menmen, hoppas du överlevde!

2007-08-12 @ 23:42:36
URL: http://thrsgrnlnd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0