2 eller 26?

hahahhahahahaha!
Ronja stack nyss, och hon ba när jag var med henne; "ja, du kommer ju att åka hem på torsdag". Jag ba "nej ronja, jag kommer att vara med dej från den 22-27" och hon pratade på och sa att hennes mamma hade bokat flyg på torsdag, men jag trodde att det var ronja som svamla på. Men sen kom Ulrika, och sa att HON hade bokat flyg till mej från Finland på torsdag, medans mamma hade bokat flyg från stockholm till sundsvall på FREDAG!! hahahahaha, jag är världens lyckligaste unge! :):):):):):):):D tänk om jag får sova över där på flygplatsen, fyyyy vilket äventyr! Liksom, jag som trodde att det skulle suga att vara där i 2 timmar och roa mej själv, men som det ser ut nu så blir det 26 timmar istället! Japp, I'm so happy! Åhhhhhh, tänk om det blir så! <3 men nu ska dom fixa alltihopa och kanske fixa ett annat flyg :'( Jag som vill sova där! Dom förstår inte att jag klarar det, för det gör jag! Och jag tycker att det vore hur häftigt som hellst!!!

Hoppas issa är hemma. För jag vill skejta.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0