123, kom och se?

13 december, 10.55, i tyskasalen, på skolan.

hejsan, nu sitter vi latmaskar som inte pallar/vill vara med på bandyturneringen i olika klassrum. Dom flesta sitter och pysslar, men några läser eller räknar matte också. Jag visste inte vad jag skulle göra, så jag fixade lite med engelskan men sen bytte jag till Min bok. Det är en skrivbok som jag har köpt, och jag skrev lite i den idag. Typ bara 4:e gången sen skolan började, så så himla aktiv är jag ju inte i den. Jag skrev allt som jag är less på i den. Det är bra, för då kanske man kan komma på hur man ska fixa allt. Det som jag borde göra, är att gå och lägga mej tidigare. Det är så himla svårt,  det är jobbigt att borsta tänderna och sova och allt sånt. Alltså jag vill jättegärna sova på kvällarna, men det går bara inte.

jag har börjat skriva på en berättelse som heter "En utomjordings liv". Eller den är egentligen klar, det var en uppgift i svenskan. Men nu skriver jag det igen, fast den blir annorlunda. Det var inte meningen att jag skulle skriva på den, men nu vart det så. Den här som jag skriver nu, den är bättre än den förra, än så länge...



ge mej looooooooooooooooooooooooooov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0