nu äre klippt ...

mitt hår alltså. Moooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah. Jag vet inte hur det blev. Först var jag jätte mega nöjd. Nu vet jag inte, ska kolla i spegeln om det blev nå bra. Vänta.
Jorå. Det är kanske 6 cm kortare håret än det var förut, också har jag klippt upp det en del. Och har jag laggt in en svart slinga, från en indisk kvinna x}
och kul var det på lägret, och jag har inte nåt att skriva. Förutom att jag har sovit med kompisar 5 nätter i rad. Ikväll blir det första "vilonatten", och imorgon ska jag vara med nina!!! <3<3<3 Fatta vad längesen det var! Alltså som vi var hemma hos varandra. Typ tusen år sen. Iallafall 2, eller nåt. Man ba; "ÄNTLIGEN!!!"
Yes! Sen har det inte hännt så mycket, och inte så mycket ska hända heller.
Jo, förutom att SKOLAN BÖRJAR OM EN VECKA.
Villl ni veta vad jag tycker om det?
Jo, det är rätt så blandat.
Jag kom väll i en bra klass, så det är ju kul. Och att få ett eget skåp är ännu kuligare! Men trist är läxorna typ.
Det är dom aaaaaaaalllllllttiiiid.

Men pallar inte skriva mer, vill ba att issa ska komma hem. Jag vill åka planka :)<3

Yes, HerrÅ!

Kommentarer
Postat av: Linus

BBBBBIIIIILLLLLLLDDDDDDDDDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-08-21 @ 09:36:09
URL: http://limpabj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0