det är i alla fall augusti

ibland önskar jag att allt vore annorlunda. att jag var nån annan, bodde nån annanstanns.. eller inte var nån annan. men jag var jag fast på ett annat sätt. jag kan sitta och tänka på hur det skulle vara as länge. kanske om jag var skit rik och bodde i värsta lyxvillan och fick göra precis vad jag ville. men.. det skulle ju inte vara nå kul. jag vill inte få göra allt. man måste ju få sträva efter nåt också.. eller att.. äh. det är så mycket jag tänker på. jag vet inte om mina tankar skulle tråka ut er eller roa er. men i alla fall så är jag ju jag. och ibland så duger det med!

och idag så har jag varit hos Karro. Eller jag sov där från igår till idag. Jag for hem när dom skulle fara till stugan. Alltså.. jag önskar att jag hade nåt spännande att säga! Men det har jag inte. Bara en HEMNSK! :| hur hemsk som hellst! Jag klara nästan inte av det längre.. vet ni vad det är?! Jo, jag har inte sett på viva la bam sen den 6 JULI TYP! :| hur tror ni att mitt lilla hjärta mår nu?! :| och jag vill mer än allt till drakstaden!! Eller mest av allt vill jag ju ha ett rum i garaget. Men sen vil jag till drakstaden i alla fall.
Det händer ingenting -_-  känns det som, men när jag tänker efter så händer det skita mycket!! Men det är så att jag inte vill skriva det i bloggen. Kanske i dagboken. Det är inte nå sådär personligt, ba lite knäppt. Eller nåt..
Men haha, jag minns i lördags på kvällen så skullle jag til papperskungen, så vi gick igenom centreum. Och detr satt ju folk och söp på scenen såklart då.. men vi gick i alla fall till papperskungen och fick gratis godis :) issa tog lite allt möjligt och jag tog en choklad kaka. inte så oväntat kanske.. men det var inte så gott den dan.. men så gick vi hemåt. eller ner till centrum och satt oss och åt vårt godis. skämtade lite om att vi borde gå och sätta oss rakt fråmför gubbarna och ba stirra eller nåt .. också sa jag åp¨skämt mest "haha, ska jag gå och bjuda dom på choklad?" och issa sa ja på skämt hon med typ.. men så skulle jag låtsas som om jag skkulle gå dit också kom dom då! Liksom så stod dom typ framför mej och jag ba "eeh, vill ni ha.. choklad?" värsta ängla leendet och allt förståss :) och ena ba "jo man tackar ja jo jag tackar ja" också ba stank han alkohol, inte så oväntat men ändå x)  ena av dom ville inte ha då. också undrade dom vad vi skulle  göra och lite sånt där. haha, dom var väl inge farliga! men det trdde jag itne då men. sen när vi skulle gå  tillbaka så vinkade dom och sa "hallå hallå" till oss. haha, balla grabbar! Ballt är mitt fovorit ord just nu. alltså jag har säkert skrivit tusen saker fel, men det är så att jag bara skriver på och texten kommer inte upp förens en minut efter typ. det är sant! prick en minut, sjukt va? ;s skit jobbigt. men det går ändå. lite jobbigt ba om jag ska backa x) då får jag antingen vänta eller chansa.
och imorron så drar issa till gbg. trist det blir här då! vad ska jag göra? jag vill ju skejta med nån också! Hon är typ den enda jag vet som skejtar, förutom nå grabbar då. men dom är ju inte jag kompis med. men det löser sej. eller nej, det gör det inte. jkag får helt enkelt roa mej på eget sätt. jag får ju inte ens åka skejt boarden i rummet!1hemska tider. men det blir ba repigt tror dom.
men nu ska jag ha kul.
eller näe... men jag ska väl kokllla på nåt annat här på daaatorn. men iikväll blir det. VIVA LA BAAM!!! =D=D=D=D fatta vad glad jag är!! jag har ställt alla klockor jag har så att jag inte ska missa det! (ps. jag har bara en klocka). :) nu är det sk8er boi videon! måste kila,


hejdå! :) förresten så ska jag bara kanske färga håret. antingen så färgar jag det blont , eller så färgar jag mörkt under hår,., men nåt blir ddet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0