anders!

nu ska jag berätta. Jag vaknade typ ... 9.30 i morse av att telefonen ringde, men pallade ändå inte svara, för det gjorde mamma. Låg och läste typ en halv timma. Klev upp.. fikade... jaja, i alla fall så sa mamma att det var anders timståhl som ringde, min kommande rektor alltså, och han sa att han hade fått ett brev från Linda Henriksson i somras. Visst har jag berättat det? Det stod i alla fall att jag ville byta mitt språkval från spanska till engelska. Haha, och för att vara extra gullig så skrev jag det på mitt brevpapper med söta nallebjörnar på ;) Och NU svarade han. Fast det var för att han hade varit sjukskriven sen i slutet av april.
Men i alla fall så hade han frågat mamma om jag hade problem i skolan, eller i svenska/engelska. Och hon sa nej, och det är väl sant. Men hon sa att jag inte gillade matte. (inte gillade?! avskyr hade varit ett mer passande ord!). Och dom babblade på om det som jag är van vid med det här laget "det är bra att kunna ett till språk för då så får man bättre channs att komma in på det som man vill och bla bla" alltså... nåt sånt. Men sånt sköter jag längre fram i livet. Men jag skulle ringa till anders sen hade han sagt till mamma. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Hallå som att jag skulle våga ringa han? x) Dö läskigt typ tycker jag. Men det gällde liv eller död. Eller spanska eller engelska rättare sagt.. Jag ringde och han sa typ "det blir väll bra så va" (väldigt mycket med 'va' på slutet, eller 'vetu'). Och vi bestämde att jag skulle ha spanska hela höst terminen, och sen fick jag se om jag ville fortsätta med det eller inte. Jag tror att jag ska slå vad med mamma eller nån att jag kommer att byta för att jag kommer tycka att det är dö svårt och skita trist. Men så var det med det i alla fall.
Och på onsdag far jag på läger till lögdö. I över morgon. Jag brukar längta så att jag pissar på mej dit, och brukar inte kunna sova på kvällarna ens en månad före. Nu ba jaha... men det är för att min bestman Ludde inte ska dit! Han stack till spanien i lördags. Lite väl trist tycker jaaag.... Men jag har ju janine med, så det ska nog gå bra. Också Linus brorsan så klart :) Han kommer se efter mej som värsta terminator, hoppas jag!
Är det nåt mer som händer... hm... ja just ja. Ikväll ska jag ringa nina och prata med henne om den 20-21, jag har liksom bestämt att jag ska vara med henne då, om det går alltså. Hoppas det!!! Har inte träffat henne på hela sommarn! :@ inte sen i vintras. ELler på polar har vi ju träffats.
Och just ja igen.. den 25 är det polar dessutom. Najs. Jag ska gå, tror jag. Fast farfar fyller år då, och det gör janines mamma med. Men det ska nog gå bra ska ni se! Kommer väll gå med typ issa, totta, karro & sophie som vanligt. Det är säkert sällskap det! :) har faktiskt gått med totta varenda gång, aldrig ett polar utan henne eller ;D haha! Och issa var borta en gång med tror jag. Och jag vill skejta. Javisst ja, Issa! Jag har satt upp affischen som du gjorde av och åt mej, wiho! Haha!


hejdå! moahahaha, förresten, snart ska jag klippa mej. Men det blev inget med håret, jag blekte det lite istället. Men nu har jag lessnat lite på mitt hår. Men jag ska inte färga eller nåt. Jag får leva med det. Hejdå !


Kommentarer
Postat av: isabelle bergman

ja! :D affishen på dej är ju så snygg ;)

2007-08-13 @ 16:36:28
URL: http://iisaabelle.blogg.se
Postat av: Linus

hehe problem ^^'

2007-08-14 @ 09:36:48
URL: http://limpabj.blogg.se
Postat av: Therése

haha, nej inget polar utan Therése inte, tro inte att du slipper mig ;p haha. Men snälla att nån vill vinna karaoketävlingen med mig? Jag vill få gratis inträde resten av säsongen igen X'D Det var liksom så praktiskt ;D SHIIET vad jag fick Polar-längtan nu! :D syns där ;p

2007-08-15 @ 02:29:24
URL: http://thrsgrnlnd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0