Söndagnatt

Ska väl ta och sova nu antar jag, har längtat och väntat på att datorn därnere ska bli ledig men den blev aldrig det. Huhu. Har fått varit berättarröst till Guldlock och dom tre björnarna också, mamma har klippt ihop några bilder och sådär, nånting till jobbet tror jag? Så fick jag läsa sagan, haha :D lite kul för jag har en sån inlevelse.

Har även kikat runt lite på IKEA hemsidan och hittat massa saker jag vill ha till rummet, hatar mitt rum. Min garderob är ful och stor men har ändå inte plats för alla mina kläder, mitt sängsben har gått sönder så sängen är inte i nå vidare skick och resten av möblerna är bara allmänt tråkiga.

Så nu hoppas jag på lite nytt härhemma!


Avslutar med en riktigt fin bild på min älskling. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0