Skrattretande dag!

Gud vilken konstig och jobbig dag.

Jag hade bokat tid på umo kvart i elva idag, tänkte "visst jag missar lite av skolan men åker ju dit direkt efter". Så när jag kommit fram till timrå så kom jag ju på att jag inte vet om jag bokat tid i timrå eller sundsvall, så var det ju självklart sundsvall eftersom timrå bara har öppet torsdagar.

Blev skitless, gick och satte mej och väntade på bussen en halv timme och bokade en ny tid. Så när jag kliver av bussen på solbacka och börjar gå mot skolan möter jag Johanna på vägen som säger att vi hade slutat?! Haha asså jobbigt :o

Åker till timrå igen, går upp till Ponthus för jag orkade verkligen inte gå till vävland-timrå streckan igen. Tar fyra bussen hem hit, och gissa vad? Pricken över i:et eller, ja men då var man ju utlåst också :o

VAD JOBBIGT! Pappa kom nyss hem och släppte in mej och nu ska jag spela sims. Haha asså jag orkar inte, bjuder på en bild på mej och karrokorv :)


som dessutom blev åt fel håll. failad dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0