Nu blev det sent

Kom hem typ nu, smsade mor & far strax innan tio och frågade så snällt om nån kunde hämta mej men ingen hade kollat på sina mobiler och ingen verkade sakna mej...... haha blev fan ledsen!

Fick låna telefon och ringa istället och då löste det sej så lätt!

Har varit hos Ponthus iallafall; myst, käkat på Frasses och tittat på Desperate Houswives. Favoritprogrammet! Jag gillar inte att det bara är en gång i veckan, men så äre väl.

Ska sova nu och imorgon väntar förmodligen en dag med Claudia! :)


Fick låna Ponthus kläder för mina blev dyngsura på vägen hem från Timrå, jag älskar att låna kläder av pojkvännen för jag känner mej så hans liksom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0