Bussjävel

Var med om en lite halvt jobbig grej förut. Eller inte halvt jobbigt, bra jobbigt

Haha tog bussen från Sörberge och skulle kliva av vid OK och gå hem, nä men så åker bussen bara förbi OK. Så jag får åka med till stan. Gick runt där och fördrev lite tid tills bussen skulle komma, och asså nä jag tycker inte om stan alls. Gud! Skämdes över att bara gå runt där. + att jag var ensam så såg väl ut som världens offer haha...

Kom hem halv två, bara två och en halv timme efter jag slutat.
Nu sitter jag och äter. Stuvisar, helt okej smakade det väl hehe. Lite bättre än när jag kokade mjölken i vattenkokaren.. :$

Nu ska jag byta om sen ska jag in till stan igen och hälsa på Karros skola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0