Tidsfördriv runt fyra på natten.

Favorit..

Färg: Röd, blå, svart, vit
Plats: Under täcket, gosigt
Land: Sverige
Bok: Läser inte böcker
Fordon: Raggarbilar hehe
Serie: Two and a half men, Anki & Pytte och Desperate houswives
Artist: Johnny Cash
Café: Föredrar att äta riktig mat ;)



När..

Åt du senast
: Vet inte, tio kanske?
Drack du alkohol senast: Förra helgen
Läste du en bok senast: Ja som sagt läser icke!
Senaste festivalen: Gatufesten, förra året
Köpte du något senast: Måndags, har köptstopp......
Kysste du någon senast: Idag
Svor du senast: Vet inte
Sjöng du senast: Vet inte
Klagade du senast: Vet inte

Vem..

Saknar du
: <3
Rörde dig sist: Mamma
Vill du slå: Spelar ingen roll, roligt ju haha!
Kramade du senast: Ponthus
Kysste du senast: Ponthus
Vill du prata med: Johanna
Skrev du till sist: Ponthus
Vill du vara som: Jag vill vara den jag var innan jag glömde vem jag var. Hah
Sårade dig sist: Ponthus
Blir du galet full med: Den som bjuder
Gjorde dig riktigt glad senast: Vet inte
Fick du sms från senast: Lukas
Är vackrast på jorden: P.
Ska du gifta dig med: Den jag är kär i

Har du..

För många vänner
: Nej
Tvångstankar: Ja. Patetiskt
Någon psykisk sjukdom: Mamma vill inte kolla
Någon fysisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Ja
Egen dator: Ja
Gjort bort dig rejäl: Ja
Bra självförtroende: Ibland
Komplex: Öh ja
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja
Bjudit ut någon: Nepp
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Näe?
Dumpat någon: Ja
Blivit dumpad: Jag dumpar jämt för jag blir rädd
Velat vara otrogen: Nej
Rymt hemifrån: Ja, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0