Nytt rum hehe

Sitter nere och hänger i mitt nya rum!!!

Hehe japp. Jag och Lukas bytte rum, äntligen tycker han nog. Han har velat gjort det ett halvår typ och jag har alltid sagt ja, och sen nej nån dag senare :) taskigt men nu är det gjort!

Slut på falska förhoppningar för den grabben.

Jävlligt störande att mitt rum är asfint nu när han har sina grejer och fetaste platteven där..... fast a. Allt är inte klart än, ska köpa nya möbler och få ner min säng hit :) vill inte ha hans lilla 90a.

Det är lite stökigt och inte klart på långa vägar än, men kan visa nån bild!
Ska ju köpa nytt skrivbord, kanske soffa och allt. Har inte ens fått in alla mina kläder och ska hänga upp lite tavlor och sånt snart också!


Haha tog ner hamsterburen för några månader sen och skulle köpa en hamster, inte hänt nått än..


Hahaha hittade min gamla Jack Sparrow tavla, Johnny Depp♥♥

Och det här är resten av alla kassar och väskor med mina grejer och kläder i, finns ingen plats för dom.. måste köpa massa massa hyllor! Och ett nytt soffbord med lådor, skrivbord med lådor och sånt. Kommer bli asmysigt :)

Nu ska jag fortsätta städa & dona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0