Myskalsonger


Myser runt i mina kallingar, som vanligt!
Det första jag gör så gott som varenda dag när jag kommit hem är att byta om till dom, haha så mysigt ju!

Annars sitter jag och surar över mitt hår, jättefin kvalité osv när jag inte plattar det eller liknande. Plattar verkligen aldrig håret, fixar det om jag ska på fest eller nått sånt? Men så såg det så konstigt ut imorse och ville inte ha uppsatt så plattade till det lite och nu är det värsta riskakan

Asjobbigt men what to do.

Kommer nog inte gå nå vidare att somna ikväll heller, sov några timmar efter skolan. Vilket jag ångrar nu men kunde verkligen inte hålla ögonen öppna längre, aja vi får se hur det går!


Kommentarer
Postat av: EmelieFredén

tjeenare ! just nu en gratis länk på min blogg mot en gentjänst ! :)kram

2011-11-07 @ 23:07:40
URL: http://emeliefreden.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0