Bli som brunast i solariumet

En av (dom många) sakerna jag inte gillar med vintern, är att jag blir så himla blek! Eller ja, alla blir väl bleka på vintern.. så är jag inte ett sånt fan av brun-utan-sol, eller jag har faktiskt aldrig testat det! Ska ta och köpa brun-utan-sol så jag inte behöver sola solarium lika ofta för det är verkligen inte bra för huden!

MEN, om du ska sola tänkte jag ge några tips som gör att du blir brunare, och håller dej brun längre.

Innan du solar: Raka benen, body scruba och smörj in dej ordentligt med body lotion
Efter du solat: Duscha inte på minst 3 timmar, det måste hinna gå in i huden riktigt!

Och fukt är det som behövs för att hålla kvar brännan, den försvinner ju såklart ändå men inte lika snabbt! Så smörj med bodylotion efter varje gång du duschat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0