solar!

sitter ute i solstolen på altanen och steker, bra skönt! är ju ashärligt ute nu. ser inte vad jag skriver men jag tror det blir bra iallafall, är rätt pricksäker på tangenterna som den nörd man är heh.. gårdagen spenderades med claudia och ponthus,  beställde pizza sen drog vi och hyrde två filmer och kolllade på dom och åt gotta. det tråkiga var att när jag skulle betala filmerna hade jag försening sen två filmer jag inte lämnade igen, troo ja hade dom en eller två veckor längre och dom var inte ens nyheter och det blev 200 för det! dåligt irriterad man blev :s mest pappa, han gav mej 200 kronor hihi och nu ska han gå ner och klaga, inte ska dom råna hans dotter på pengar sådär inte ;)

hehe men nu ska jag fortsättta glassa.. på tal om glass så ska jag nog se vad vi har i frysen :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gjorde de ont att ta piercing i tungan? typ efteråt eller nåt om de vart svullet? :o :)

2011-05-15 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0