hemma

Stannade hemma idag, mådde dåligt* imorse, men nu mår jag bra! Hehe dvs att nu är jag utvilad och pigggg
(*mådde dåligt=var för trött)

Fick ju nådig panik när det började åska imorse och jag var ensam hemma, ba la mej under täcket och typ skrek haha fyfan vad rädd jag var.. så drömde jag cp drömmar satt näe det har då inte varit en enkel morgon dehär inte!!

Men ja nu har jag precis käkat lunch, var inte det enklaste att laga mat till mej själv men jag försöker iallfall! Ibland går det och ibland går det bara inte. Idag gick det inte, korven fastnade i stekpannan haha men gjorde köttbullar istället och då gick de bra..

nu ska jag ta en dusch, byta i sängen och spela sims tills min älskling kommer och gosar med mej!


cool fjortis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0