häromdan

Gick och la mej och skulle sova vid tio, kände mej asduktig men istället för att somna blev jag utvilad och pigg. otur man kan ha! höhö. Ligger i sängen och har ont i magen för jag fick käka massa vitlöksbröd till middag :s gott är det ju men inte när man äter upp en hel baguette.

& varför gjorde jag det? Jo, min mamma glömde göra middag till mej. Haha schysst. och det där är ungenfär vad jag är kapabel till att göra på tom mage. annars är jag ju mästerkock, men det visste ni väl?;) hehe. längtar ihjäl mej tills imorn, blir helt tokig för jag längtar så mycket. och vad ska jag göra då? vara med ponthus! är så himla gosesugen så jag dööör! vill bara krama och pussa på den lille krabaten. nu

funderar på att ta moppen dit och pussa lite på han men risken är ju att jag somnar på vägen och det vore ju inte så lyckat, så därför säger jag godnatt nu för nu är jag trött igen! tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0