fundersam chey


"hmm.. ska jag låta dom få komma eller inte?"

satt och var lite ledsen över att studiedagen blivit flyttad till juni istället för att vara imorgon, meeeen så kom jag på att jag börjar efter elva ändå ;) fin tröst de!

förresten berättade jag att jag slingade håret alldeles själv igår??? hehe stolt. vart väl ingen vidare skillnad, lite typ ljusare då (såklart?) men ja. ska inte hålla på att bleka och färga nå mer, nu är det slingor som gäller. så till slut är det min hårfärg med ljusa slingor, åh så skönt! fast kanske kommer lägga in nå mörkare slingor för de coolas skull liksom.. heh

annars sitter jag och vill lyssna på spotify men vågar inte för dedär med 10-timmars begränsning haha, och även att man bara kan lyssna på en låt fem gånger på en månad?;o dummaste jag hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0