the tourist

Gud vad jag vill på bio!

Vill se the tourist med Johnny Depp & Angelina Jolie. Fast har läst vad den handlar om och då låter det som mrs and mr smith, fast trailern vet jag inte alls vad den ska föreställa haha! Men det är ju ändå dom två toppskådisarna, främst johnny depp då. Då kan jag ju inte missa den!

Han är alltså bioaktuell två gånger i år, pirates of the carribean 4 kommer ju ut i sommar! Han håller igång han ;) men men nu ska jag joina karro och lägga mej och snarka jag å.

Godnatt!



Under en improviserad resa till Europa för att laga ett brustet hjärta, snubblar Frank oväntat in i ett flirtigt möte med Elise, en extraordinär kvinna som medvetet har korsat hans väg. Med de hisnande vackra Venedig och Paris som bakgrund, utvecklas deras romans snabbt och omedvetet och snart befinner de sig i en dödligt katt och råtta lek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0