slut teatrat

Nu har jag slutat i kvartetsteatern. Och tror inte det blir nånting mer nästa termin heller, känner att jag inte orkar med det nu, är för ostabil + massa i skolan osv. Dessutom så vill jag utvecklas inom teater och bli duktigare, men känner att jag står och trampar på samma ställe när jag är där. Tror det var mitt sjätte år på kvartetsteatern nu och varje år är samma från början till slut..

Känns lite taskigt ändå för jag tror dom fick manuset färdigskrivit idag, så hoppar jag av och dom får skriva om allting.. skuldkänslor. Men jag kan inte göra nånting jag inte vill

Jaja iallafall så sitter jag och kämpar med att vända tillbaks dygnet, vill bara klä av mej och lägga mej och sova men näe det ska jag ju inte! :) ska hålla ut till iallafall nio innan jag ska få slockna, så jag är utvilad inför skolan och inte vaknar för tidigt och inte kan somna om som i natt haha.. ska på studiebesök på ett dagis imorgon dessutom, jisses vilken linje man går haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0