pro ju

Herregud börjar fundera på vad jag gett mej in på, ska kolla på the grudge. Trean, jag som typ börjar grina när jag bara ser en bild på den fula tjejen.. kommer drömma mardrömmar och inte våga nattkissa längre haha.. nej men jag är TUFFF. När jag såg tvåan andra gången var den nästan löjlig, så det är lugnt! Klarar det här ja.

Är förövrigt hos ponthus för er som bryr er, har köpt chips. Pappa skällde på mej i bilen för jag äter för mycket godsaker haha, han tycker jag kan börja äta mat istället. Är jättedålig på att äta mat men en hejare på att äta chips och popcorn! Men det är lugnt, har bestämt mej för att det ska bli tvärtom efter lovet. Ska sluta köpa sånt på vardagarna iallafall, kan ju få njuta på helgerna ändå!

Förresten håller min dator på kollapsa så måste åka och köpa ett usb att lägga in alla mina 3000 bilder som jag har på datorn.. måste ha kvar dom, på mej & mina söta vänner ju!

tihi

hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0