på ib hähä

Helluu

Sitter inne på ib nu med karro, väntar på bussen. Inte visste jag att dom hade öppet här på dagtid nuförtiden! Men då vet jag att jag inte behöver stå och frysa för dom dåliga busstiderna iallafall.

Blir en lugn dag, vill bara sova men då somnar jag ju inte ikväll men ska ta mej en powernap ändå när jag kommer hem.. även om jag vet att den kommer sluta upp i flera timmar hehe. Så ska jag äta, gud vad jag ska äta, så himla hungrig skippade frukosten för jag hade sån mensverk så kunde knappt äta sen var det torra pannkakor på lunchen och dom mättade ju knappast.. nej ni nu blire mat för fulla muggar

Ska slå mej ner i soffan nu mer karro,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0