hurtiga

Blev inge aerobics vi gymmade istället! Trodde det bara skulle vara massa skolungdomar där men det var det ju inte, några kanske men det var mest vuxna. Var ju inge jobbigt alls! Jag har typ asjobbigt med att idrotta med andra, vet inte varför, får typ ångest när jag ska ha gympa med min klass och vi är kanske 12 personer..? Men iallafall det gick skitbra!

Vi körde ju inge hårt direkt, är ju så jäkla klen så det finns inte. Men det blir det ändring på! Funderar på att köpa gymkort nån gång framöver, vore nice.. fast jag ska nog tänka lite mer på den punkten, saker som jag vill ena dagen vill jag oftast inte andra. Eller timmen efter kan det också va.

Men ska gå och lägga mej nu, med blött hår usch, orkar inte torka de;(

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0