en deeeeeel av mitt hjärta kommer alltid slå för dej

Helluu

Är hemma hos ponthus nu, fast han är inte här haha. Han är och träffar sin syster, han kommer väl tillbaks snart antar ja! Sitter och överväger om jag ska gå och äta frukost eller om jag ska vänta tills han kommer tillbaka, är ashungrig.

Vi gick och la oss tidigt igår för ponthus var trött, men gick inge vidare det, typ runt tre-fyra kanske hade jag börjat prata i sömnen och typ gjort illa han eller nått..? Satt ja han vaknade ju, så började han pussa på mej och då vaknade jag också. Sen var vi klarvakna! Somnade inte förens efter sju nästa gång hehe.. inne på gamla fina vanor nu känner ja

Äh men nu ska jag kolla på tv och äta såna där choco pops eller vad dom heter, asgoda :D vi har aldrig sånt hemma hos oss, värsta lyxen att komma hit då ju. Så ha dom juice och oboy och det saknas också i vårt kök, mammaa!!

Aja possss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0