biomys

Oj glömde bort att jag hade en blogg där ett tag

iallafall så har min dag & kväll spenderats med mitt hjärta, vart bio ikväll :) såg nån som hette winter's bone eller nått, verkade skitbra på trailern tyckte jag men den var bara seg och händelselös.. men var mysigt iallafall för vi fick sitta i en såndär liten soffa :D bra mycket bekvämare än stolarna kan jag ju säga!

Gick till honom efter praktiken, sista dan. Tyckte det var så skönt att det var sista dan men sen när jag skulle säga hejdå till snorungarn var det inte lika roligt längre, dom är ju för goa ändå. Aja när jag kom till P så var klockan ett så han sov ju, joinade han och klev upp tre-halv fyra tror ja? Då la vi oss i badet huuuur länge som helst och pratade och han fick schamponera in mitt hår, så mysigt! Älskar när jag blir pillad i hårbotten.

Men ska sova snart för imorgon ska jag minsann till paradisbadet! Min & Janines familj :) blir nog roligt de. Inte varit där på ett år ändå.


Bild från förra året
måste bara få säga att jag är så jäkla glad att jag har min Ponthus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0