hemma!

Godmorgon!

Kan inte beskriva hur skönt det var att vakna upp i min egen säng, åh vad skönt det är att
vara hemma! :D fast har inte tid att skriva nå mer just nu, ska gå och borsta tänderna sen ska
jag åka på min kusins begravning. Så nej jag vet inte när jag skriver nästa gång, ska ju vara
med min saknade älskling hela kvällen sen ♥

Ska ju självklart lägga upp bilderna från Kroatien, men det är så himla många så jag får helt enkelt
lägga upp bilder från dag till dag, om ni fattar? Alltså från dag ett först i ett inlägg, sen dag två osv.
Ska göra en ny kategori som heter Kroatien så där kan ni trycka sen så har ni alla bilder och så där!

Har haft det jättehärligt i alla fall. Aldrig varit på något vackrare ställe, men nu kan jag verkligen
inte skriva längre, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0