nu kör vi!

Nu kör jag igång den här jävla bloggen igen, HIHI

mår bra idag och de tänkte jag fortsätta göra. Även om allt varit åt helvete hela veckan så har jag fått rätsida på de nu! Och så tänker jag behålla de. Här ska jag stanna kan jag lova er :)

just nu försöker jag få lite bilder sen i helgen men det går inte framåt huhu, drog till en lokalfest i Hässjö i fredags. Kunde haft det hur kul som helst men asså, nu lägger jag festandet åt sidan lite. Inte kul när det blivit flera helger i streck, då äre ju bara samma hela tiden!

Men nu ska jag få mej lite sömn, godnatt!


lisa & jag i fredags

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste påpeka att jag saknar ditt blonda hår. skitsnygg i mörkt som fan också men fuck it du ska va blond girl ;)

2011-09-22 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0