nighty

NEJ vet ni vad! Nu är det slut med att sitta vid datorn till klockan tolv, ska faktiskt stänga av den inom tio minuter ikväll! Enorm skillnad blir det.

Tänkte skippa den där friluftsdagen imorn men NEJ än en gång, jag tar mina vänner Elin & Anna i varsin hand och traskar genom skog och dal däruppe på berget! Karrokorven och Rebecca kommer inte alls dom, ni får väl göra med nästa ettor istället då ;) hihi! Får tjugo minuters sovmorgon imorn hahah mycket att jubla för.. dumma timrå med långa bussresor. Okej så långa är dom ju inte men jag måste ju ta två bussar på mornarna ja!

Men tacka vet jag Elin som har fixat taxi från navet till södra imorn, härligt härligt säger jag ba! Slipp man gå :D måste packa väskan med tjock kläder nu innan jag somnar, förbereder mej för en kylig dag ja..!


Hittade en liten bild på Elins blogg, bjupparrr

Kommentarer
Postat av: pöppen

hahaha.. jag kirrade ju en buss jag:) det är bra stiligt de;)

2010-09-28 @ 15:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0