Måndagmorgon



Godmorgon alla fina & fula

Skulle ju få mej en skön sovmorgon idag, men självklart är det nånting som ska gå fel för lukas på morgonen så han får världens utbrott.. suck. Och det håller på i säkert tjugo minuter också, hur många gånger jag än skriker åt han att han ska vara tyst får jag inget resultat. Efter att ha blivit väckt på det där viset och lyssnat när han gormat i tjugo minuter var det inte så lätt att somna om.. och det här var väl runt sju, så där rök min sovmorgon!

Ja, vad ska man säga? Jag hatar att blogga på morgonen, man har inget att berätta för det enda man har gjort är ju sovit, oftast då. Kan ju berätta att jag har världens sämsta hårdag, hur jag ser ut..! Jag orkar inte dra fram plattången ens för på dom här dagarna så löser inte ens den problemet. Får väl köra på slöja idag då.

Men ja som sagt så är jag inte hemma nånting idag, men jag kan ju ta med mej kameran så kan jag bjuda på några bilder imorgon kanske? Om jag nu knäpper några, brukar vara dålig med det.

Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0