amen säääxigt


Oskyldig..

Fjortis..

Feeiiiin!

HEJ PÅ ER!

Vad roar jag mej med då?

Nja inget särskilt, själv?

Tänkte gå och sova snart, har haft besök av pojken min här ikväll. Vi har ätit chips och kollat på Hem till Midgård HE HE. Kung det är då :D fast sen höll jag på somna, han också för den delen, så då var det dags för honom att börja knallra sej hem.

Satt och funderade på om jag skulle orka med en skolvecka till, och jag kom fram till svaret ja. Kändes härligt att det blev den slutsatsen! Gillar faktiskt mediaprogrammet, sen finns det en hel näve med trevliga personer där och det gör ju bara allting ännu bättre, typ woho!

Och med dom orden sagt så säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0