ääjifäaij

Halloo

Sitter på skolan nu och är skit trött, ska gå och lägga mej senast elva ikväll.. jag måste! Ligger och snoozar hela morgonen annars, och då hinner jag ju knappt äta så kommer jag till skolan både hungrig och trött, och det blir för mycket för lilla mej!

Haha och eftersom det regnade så mycket idag så tog jag kläder efter väder, så idag springer jag runt med gummistövlar & paraply :D Ser väl lite väl muppig ut men inte blir jag blöt iallafall ;) Åh, så skulle jag och Janine egentligen ut och springa idag men jag tror vi skippar det.. vill inte ut i skogen när det regnar, kommer ju halka och göra illa oss haha. Så jag får se vad jag gör idag! Skulle behöva städa satt jooo, tar mej en liten städdag ja! Måste fixa partymusik också men det skulle Ponthus och Johan hjälpa mej med :)

Men nu ska jag fortsätta jobba,
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0