FETKNOPP!

Här var det dött,

drog till Ponthus direkt efter skolan och satt inte vid datorn där satt det är därför jag inte bloggat! Vi har kollat på tv, myst och Ponthus har retats som fan med mej.. arg jag blev haha. Sen stack vi ner till Timrå och tröck i oss en pizza, skäms över hur mycket jag är på Timrå pizzeria helt seriöst. Dom ler alltid så igenkännande ha-ha.. :( är ju där en gång i veckan säkert, nu räcker det. Idag vart det bara pinsamt haha..

Sen fick jag för mej att jag ville sola, och så blev det! Sen vart jag hämtad av familjen, åkte till ica maxi. Köpte hem färg eller nånting till håret, SOLO tidning och lakrits. Mmm.. fast håret tar jag itu med på håret, så jag slipper komma ful som stryk på skolan. För det kommer inte bli bra på en gång inte, det vet ju jag å!

HAR TRÄNAT DESSUTOM! Sprungit och gått lite på bandet nere i källarn, jooo ni ;) börja arta sej! Nej men fick ångest för jag åt kina buffé på skolan med Rebecca, Bea och Vicky och sen åt jag liksom pizza till middag. Ska man hålla på så får man röra på sej.

Nu ska jag äta lakris och läsa tidning! (y)


Kommentarer
Postat av: pöppeenn

du är aldrig ful gumman:)

2010-10-27 @ 23:05:10
URL: http://elinchristines.blogg.se/
Postat av: madde

vad blire för färg på håret då? :D

2010-10-28 @ 07:40:16
URL: http://xomadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0