björnpuppannn!!



JAG HAR FUNNIT MIN BJÖRNPUPPA!

Sista exemplaret på H&M, bra nöjd. Fast det kommer väl in fler men äh, känns alltid bra att ta sista exemplaret! Att nån annan liksom preciiis missar den, HEHE.

Drog på birsta direkt efter skolan med Karrokorvnisse, efter ett tag kom Janine och joinade oss också :) men då drog Karro hem och lämnade oss två där! Sprang runt och letade en tröja men inte hittade jag nån.. var så desperat så jag gick till och med in på herravdelningarna + Lindex.. typ hmmm.

Ville ha något rockigt men hittade då inget i min smak! Eller jo en liten t-shirt på carlings för 400 kronor men det ville jag då inte pynta upp, så snygg var den då inte. Iallafall var vi på birsta så länge så det var ingen idé att hinna med badhuset, så vi tog bussen till Claudia istället för att hämta Janines moppe. Fastnade där ett tag men sen for jag hem hit!

Är barnvakt åt lillpruppen, men nu sover han så sött.
Hihi, hejdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0