aldrig, aldrig, ALDRIG

Tänkte krypa till kojs nu så jag kommer upp imorn. Har varit lite dåligt med bilder & uppdatering i helgen, men så är det ju på helger! Håller igång mycket bättre på vardagarna då det är såna rutiner med tiderna osv.

Får se om jag hinner dra ett inlägg innan jag drar till skolan nu, har bestämt mej för att sluta snooza så mycket. Men jag ska inte bestämma mej för så mycket som Ponthus säger, ingenting jag bestämmer mej för kommer ändå bli av haha..

Jag kommer aldrig bli nyttig
Jag kommer verkligen aldrig börja träna varje vecka
Jag kommer aldrig aldrig ALDRIG bli duktig på att lägga mej i tid
Aldrig nånsin kommer jag kliva upp med ett leende på läpparna halv sju
Det kommer aldrig hålla sej städat & rent i mitt rum
Jag kommer aldrig få ordning på mina pengar..

Ja så nu var det sagt. Men nu ska jag ändå gå och skriva en liten planeringslista, hihi :D
Puss godnatt!!

Kommentarer
Postat av: linn

Det du vill det lyckas du med! Låt ingen säga till dig att du inte klarar saker, för det gör du!

2010-10-04 @ 14:55:58
URL: http://linyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0